söndag/måndag

klockan är nu 00.20
för ca 2 timmar sen började  jagh med min text som skulle varit inne för 20 minuter sedan... hehe
nu börjar en natt fylld av teknikhistoria...

plus att jag är deprimerad för dom har tagit bort kolasåsen på mcdonald´s! seriöst vad ska man nu äta?
det som gör mej 1000 ggr mer arg än jag redan är är att dom tog bort kolasåsen för att EN kille var allergisk! En KILLE?
asså det är ju inte klokt,
jag och fanny var lite (läs MYCKET!!!) deprimerade över detta,  man blir ju förbannad?
han är ju inte tvingad att äta kolasås?
asså han upptäckte att han var allergisk och så skrev typ expressen om det och så var dom tvungna att ta bort den?
asså nu får ingen i sverige äta kolasås, utan ALLA måste ju ta chokladsås, kunde inte han bara tagit kolasås??
som fanny sa: ALLA älskar kolasås, EN är allergisk, DOM tar bort det ALLA älskar, (aka kolasåsen) man ser ju problemet! ta inte bort kolasåsen, ta bort killen!


man blir seriöst sur när sånt händer,
aja det var en trevlig lördagskväll (bortsett från kolasåsen) vi såg på film:)
-don´t mess with the ZOHAN!
- the mist

the mist var så jävla hemsk, grät på slutet :' (
ska inte avslöja nått men se den, den är fett värd,
stephen king som skrivit, men som sagt hemsk film,

pussar, nu är det dags för mej att plugga sen sova

nu blev jag ännu mer deprimerad... det går inte att ladda upp bilder... fan vilket ilandsproblem jag har

ta det lugnt alla läsare jag är inte så deprimerad bara inte väldigt glad över att behöva sitta en hel natt med ett teknikarbete som enda sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0