plugga igen igen igen igen, det tar verkligen aldrig slut

nu sitter jag med min kemibok i högsta hugg, igen? jag trodde att allt plugg var över men nejdå!
min lärare kom ju på att ett prov skulle sitta på sin plats, precis nu när man trodde att mardrömmen var över.
man blir lite förbannad ibland, kemi på en lördag kväll, det är inte rättvist, nu har säkert alla the time of their lifes(jag kunde inte motstå att slänga in ett litet citat) och jag får sitta och plugga,
fan fan fan (hahaha igen, eller citat det är ju mer ett uttag ur en låttext men men, det är min blogg och om jag säger citat så kan ju ingen hindra mej, aja thåström:) )

men plikten aka. kemin kallar,
räddaren aka Jenny
måste tillbaka till de otroligt tråkiga atomerna och deras jonkompisar (LOL)
det här inlägget är sjuuuuuukt, men ni älskar mej  nog ändå right?? ( wannabee Dessie?)

kramar,
en alldeles trött och sönderpluggad person,
aka
J

klockan är halvtolv.... inte okej att plugga halvtolv på en LÖRDAG!!!
 INTE OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0