orientering i en skog

det är vad min dag (så här långt) bestått av, det gick ganska ok, jag borde kunna få mvg i idrott nu.
träffade också 2 som jag aldrig pratat med innan, det var najs, fatta vi har gått i samma skola ( en ganska liten) i 3år! och det är en massa jag aldrig pratat med... (dom började när jag gick i 7:an och jag gick även där i 6:an också... så jag har gått där i 4 år..  sorgligt att sluta men kul att träffa nya människor)

just nu sitter jag typ död i soffan, ska snart ta en lång dusch och sedan dra mot malin, och sen ska vi på prinsess kalas, tesse ska också dit, så vi ska se vem vi ska va hos, vi kommer bli söta som prinsessor:)

men ses,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0