gemensam blogg?

hej bloggen, jag och en nära vän funderar på att skapa en gemensam blogg,
vad tycker ni läsare om detta??
har ni några tips? är det någon som har egna erfarenheter av att blogga tillsammans?

den strörsta frågan är dock:
vad ska ja göra med min nuvarande blogg?

jag har haft min blogg i över ett år nu, det känns lite konstigt att ge upp hela arbetet med den, det finns en del inlägg som betyder mycket för mej, som jag blir lycklig av att bara titta tillbaka på, den här bloggen har liksom varit min egen, min dagbok, dock en offentlig,
det är klart att det är mycket jag hållit tyst om men jag har delat med mej av mina erfarenheter och händelser som skett., jag vill gärna skapa en blogg med min vän men vad ska ske med den här bloggen? ska jag ha den vid sidan om eller ska jag bara radera??

svara mej,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0