drömmar

jag tror stress och undermedvetna känslor påverkar våra drömmar, men även erfarneheter,
man säger ju alltid att om man ser en skräckfilm så kommer man få mardrömmar.

inatt drömde jag att jag fick IG (ej godkänt för er... ähh, alla vet väl vad IG är?),
hursomhelst så drömde jag att jag fick IG på allt, inte ett G så långt ögat når... i drömmen var jag verkligen förkrossad av mina dåliga betyg, jag kom inte i på mitt gymnasieval och jag var helt söndergråten.... jag vet inte men drömmen kanske påverkade mej, för i morse kände jag ett starkt behov av att plugga men jag visste inte varför, sen kom jag alldeles nyss på min dröm, jag sa Nej till shopping för att plugga, snacka om att bli påverkad av drömmar...

men fan att jag hamnar här hela tiden, det är svårt att känna sig motiverad när regnet öser ner utanför... men får väl bara ta tag i det, det kommer ju inte gå snabbare för att jag sitter och beklagar mig här eller hur?!

så ses


(innan jag skriver ska jag ha sammanfattat MINST 15 sidor i kemiboken, tummis på det?)

/j



hostmedicin ger mej mardrömmar, hatar det! finns verkligen inget värre, (i min värld)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0