pluggis och lucia...

idag har jag pluggat, pluggat,pluggat och nått mer? just det! PLUGGAT
nej men det är sant och trots detta har jag kommit , inte så långt jag planerat...
jag är en nattmänniska på natte kan jag städa rummet,plugga,blogga,sms.a gärna allt på en gång och det funkar , utmärkt en på dage tar allt stopp och jag blir så sur på mej ssjälv så nu sitter jag är och skirver av mej lite och funderar på att plugga hela natten och gå upp vi 4 tien imorn och vara klar med allt plugg..
ja ska tänka över det...
idag har jag även varit på luciafirade, jag var tärna skulle egentligen vart luia men glöm att jag är lucia utan levande ljus, pallar inte spatsera omrkibg med elljus och låtsas vara högtidlig nepp, det fick en tjej i min dansgrupp göra men hion vart glad på samma gång som jag slapp springa omlring och fåna mej:) jag är verkligen dagens kämpe.
sitter och skriver på mit engelska tal som ska vara klart på torsdag, om amerkanskt slaveri.
ha en bra natt sov gott sötnötar
pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0